torsdag 30 april 2009

Bantar

För första gången på 15 år har jag satt mig på svältdiet och köpt en våg.

Jag vet hur man gör, har gjort det förr och det är inte svårt när beslutet är fattat. Vissa dagar är lite tröga och kosten blir mer "stanna där du är vikt" än "gå ner vikt". Det nya den här gången är att jag har stegräknare:-)

Jag såg mig på film, det var droppen! Ändå är jag inte en stor person, det är bara det att dom överflödiga kilona (i mitt fall c:a fem) sätter sig i ansiktet.

Kanske inte alla fem, men minst ett och resten fördelar sig så dom märks inte så mycket. Men det går inte att bara banta bort ansiktskilot, tyvärr.....

Jag räknar med att fem kilo ska ta mellan sju och åtta veckor, efter enochenhalv vecka är jag 1.3 kilo lättare, ännu syns inget i fejan.
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

1 kommentar:

Rulle sa...

Man skall aldrig överväga bantning